FAQ

W JAKI SPOSÓB MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA?

Opiekunowie klientów są dostępni pod numerem telefonu: 669 280 113
Lub adresem mailowym: zamowienia@medicalwish.pl

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ ZAMÓWIENIA HURTOWEGO?

W przypadku zamówień hurtowych prosimy kierować swoje zapytania pod adresem e-mail: sprzedaz@medicalwish.pl

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ, JAKI JEST STATUS MOICH ZAMÓWIEŃ?

Zapytania odnośnie statusu zamówień proszę kierować na adres e-mail: zamowienia@medicalwish.pl lub kontaktować się pod nr. telefonu: 669 280 113

W JAKICH GODZINACH MOGĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA?

Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-16:00

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Wpłaty za zamówienie można dokonać bezpośrednio ze strony www wybierając szybką płatność PayU. W razie problemów z płatnością prosimy o wysyłanie zgłoszeń na adres e-mail: zamowienia@medicalwish.pl, biuro obsługi klienta może wygenerować dla Państwa proformę do opłaty tradycyjnym przelewem bankowym.

KIEDY OTRZYMAM MOJE ZAMÓWIENIE?

Zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na konto.
Od moment zaksięgowania pieniędzy na koncie otrzymacie Państwo przesyłkę w ciągu 3 dni roboczych.